Monday, April 18, 2011

A chilling day, and a shocking news.

*update for 17hb April

Hari ni dating dengan Raje, so kitorg janji nak jumpa dekat city square jb. lepas jumpa raje, jumpa pulak akmal ariff, ex class mate aku dari darjah 2 sampai fom5. then jumpa pulak si manja drypers mamad fadil dgn gf kesayangan dia Rinie dgn adik dia, Riema omel. huiayohh, ramai gilaa hari ni macam buat reunion. hahaha.



ini clssmate aku dari darjah 2 sampai fom5. nama dia Akmal Ariff


sementara tunggu raje sampai, aku melantak mc'd sorang2, then mula2 ingatkan taknak habis kan duit ihsan dari abg aku tu, tetiba nampak earing dengan cincin lawa nyeeeeeeeeeeee. dalam kepala aku terus ingat mama. ni kalau mama nampak, mesti kena tepek, selalunya mama mesti cakap "kau tak cukup2 ke earing dgn cincin dlm rak kat bilik tu. pastu nanti letak sepah2". pstu dia continue membebel hihihihi. i love you mamamamamamamamamama. hihi. last2 aku beli jugak earing dgn cincin yg sangat menggoda aku tu. serious do, dia kenyit mata dgn aku kot. hishhh, seram ! tapi beli jugak !





ni laa ex classmate aku dari fom4 sampai fom5. sayang diaa dol.

lepas tu sambung tunggu raje dekat kedai yg jual ipad bagai tu, aku pun layan ah game dgn lagu dekat ipod yg terpampang tu. sampai laa raje sampai. then kitorang gerak mc'd balik sbb raje lapar, masa tengah nak oder makan tu, macam2 jenis budak aku tgk bersepah2 dekat cs tu. lepas tu aku tengok DSLR tu dh macam satu rm10 jeh, bersepah2 budak2 ni bawak2. aiyaaa, then masa tengah makan tetiba nampak mamad thedon don lalu dgn gf dia. mau tk menjerit aku. rindu dohhh, jumpa rinie, cium2 dia dgn riema, yela takkan aku nak cium si mamad pulak en. geli saye. hihi. then berbual kejap, then dorang gerak sebab dorg nak main bowling dekat dcm. hamboi detail betul aku bercerita.



ini dia rinie dgn riema omel .



sebab terlalu banyak benda berlaku. aku pun dah tak larat nak menaip pepanjang, aku nak gitau pasal yg shocking news pulak, memang shocking gila baba.

Boboy, adek angkat aku, bapak dia meninggal petang tengah hari tadi. and aku mcm tak percaya langsung sbb arwah bapak dia seorang yang sihat. tapi cuma ada kencing manis jeh laa, biasa la sakit org tua. then aku terus call boboy, kesian gilaa ah kat dia. tak sampai hati aku nak cakap lebih2.

haihh, itu lah kehidupan. macam2 boleh terjadi bilaa2 masa jeh.kita ni manusia kenabanyak bersabar and bersedia je lah dgn apape yg terjadi nnt.

ending blog aku, macam2 dalam kepalaaku bila aku dekat Jb ni. sorang2 aku fikir. haihhh. Johor Bahru, tanah tumpahnya Darahku.

No comments:

Post a Comment